First date !! - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Fleur Zwetsloot - WaarBenJij.nu First date !! - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Fleur Zwetsloot - WaarBenJij.nu

First date !!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

26 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Afgelopen week heb ik heel hard gewerkt om mijn essay voor sociology af te maken maar omdat ik na ruim een week) nog steeds geen feedback van m'n docent heb gehad, is die nog niet klaar. Ook al is de deadline aankomende vrijdag, het mag de pret niet drukken want donderdag 21 oktober ging ik Ronald van het vliegveld ophalen. Ik was zo zenuwachtig alsof het een eerste afspraakje was. Ronald zou rond half 4 aankomen in Edinburgh en ik wilde natuurlijk op tijd op het vliegveld zijn. 's Morgens nog naar school geweest, daarna thuis alles in orde maken en rond 2 uur ging ik naar het vliegveld. Met overstappen en dergelijke zou mijn reistijd ongeveer een uur zijn dus ik ging op tijd weg. De zenuwen maakte mij onderweg gek want ik ging opeens twijfelen of hij half 4 Nederlandse of Schotse tijd aan kwam en als het Nederlandse tijd zou zijn, dan kwam ik te laat op het vliegveld! Gelukkig bleek m'n ergste droom niet uit te komen en ik was ruim op tijd :) Ongeveer 10 minuten voordat het vliegtuig geland was, stond ik al bij de uitgang te wachten, kijkend naar elke passagier die door de deur kwam. Ik voelde me net een klein kind in een snoepwinkel, wachtend op een cadeautje. Maar rond 15.50 zag ik eindelijk een bekend gezicht met een grote lach op mij af komen lopen/rennen en ik ben nog nooit zo blij geweest om iemand weer te zien! Na een heleboel kussen, knuffels en een bakkie koffie/thee hebben we de reis ingezet naar mijn appartementje.

De afgelopen dagen hebben we lekker de toerist uitgehangen met vrijdag een stadswandeling/toer en bioscoop,zaterdag bezoek aan het kasteel, zondag wandeling op Calton Hill en gister hebben we Roslin Chapel en de ruïnes van Roslin Castle gezien. Tot nu toe hebben we het erg getroffen met het weer want hoewel het erg waait en koud is, het zonnetje schijnt en we hebben bijna geen regen gehad. Vandaag gaan we misschien nog Arthurs seat beklimmen en morgen staat er een trip met school gepland naar een Wiskey distillery maar op deze verhalen zullen jullie nog even moeten wachten!

Liefs van Fleur

  • 26 Oktober 2010 - 10:43

    Janien:

    JAAAAA! Wat heerlijk!!! En wat een ontzettend leuke foto's van jullie 2en. :) Geniet er van!

    Liefs.

  • 26 Oktober 2010 - 17:37

    Vincent:

    Wat leuk dat je vriendje dr even is zeg!!!

    Geweldig dat je het zo na je zin hebt!!!

    Knuff

  • 06 November 2010 - 10:11

    Martine:

    Hey fleur!
    Wat lekker dat jullie nu even samen zijn, geniet ervan groetjes martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Edinburgh: het avontuur!

Recente Reisverslagen:

16 December 2010

Bye bye beautiful Edinbra!

21 November 2010

De gezellige donkere dagen voor kerst...

10 November 2010

Fun, afscheid en more fun!

26 Oktober 2010

First date !!

13 Oktober 2010

Druk druk druk
Fleur

Actief sinds 04 Aug. 2010
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 15898

Voorgaande reizen:

03 September 2010 - 17 December 2010

Edinburgh: het avontuur!

Landen bezocht: