Voorbereidingen.. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Fleur Zwetsloot - WaarBenJij.nu Voorbereidingen.. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Fleur Zwetsloot - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen..

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

17 Augustus 2010 | Nederland, Zwolle

De voorbereidingen zijn nu in volle gang! In de eerste instantie wilde mijn broer mij wegbrengen naar Edinburgh en dan zouden we er een minivakantie van maken (Ronald zou dan ook gezellig mee gaan) maar dat gaat helaas niet door. Daarom heb ik vandaag mijn vliegticket geboekt en ik vertrek op vrijdag 3 september 2010.

Vanaf 3 september ruil ik het kikkerlandje om voor een ander koud en druilerig land en deel ik een appartement met Keith. De aanmelding bij school is gedaan maar nu willen ze nog meer ingevulde formulieren en Windesheim ook ... dus ik ben nog wel ff zoet. Verder nog verzekering regelen, medisch paspoort, uitzoeken wat voor spullen ik nog mee moet nemen...kortom, genoeg te doen!!

Via deze site zal ik iedereen op de hoogte houden met verhalen en foto's (heb vandaag een fotocamara gekocht en een webcam zodat ik met het thuisfront contact kan houden (wordt nog een opgave om mijn moeder wegwijs te maken op internet en met skype!)

Tot de volgende update!

  • 17 Augustus 2010 - 19:13

    Ronald:

    :( ik wil mee!!!!! (L)

  • 18 Augustus 2010 - 07:51

    Vincent:

    Fleur,

    Ik wens je heel heel veel plezier in Edinburgh! Als jij weg gaat, dan kom ik net aan op het vliegveld!

    De verhalen komen later ;)!

    Heel veel plezier!!! (en ook goed studeren!)

    Vanuit een zonnig en mooi Kandy (Sri Lanka)

  • 19 Augustus 2010 - 19:57

    Martine:

    Succes Fleur!!! Ik zal je zeker volgen... hopelijk schrijf je veel over je avonturen ;)
    XX Martine

  • 24 Augustus 2010 - 15:47

    Janien:

    Zo, ik blijf in ieder geval volledig op de hoogte van wat je daar uitspookt! :D

  • 03 September 2010 - 09:31

    Janien:

    Ik denk dat je er inmiddels al (bijna) bent!!!!:O

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Edinburgh: het avontuur!

Recente Reisverslagen:

16 December 2010

Bye bye beautiful Edinbra!

21 November 2010

De gezellige donkere dagen voor kerst...

10 November 2010

Fun, afscheid en more fun!

26 Oktober 2010

First date !!

13 Oktober 2010

Druk druk druk
Fleur

Actief sinds 04 Aug. 2010
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 17312

Voorgaande reizen:

03 September 2010 - 17 December 2010

Edinburgh: het avontuur!

Landen bezocht: