Ik ben er! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Fleur Zwetsloot - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Fleur Zwetsloot - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

04 September 2010 | Nederland, Zwolle

Hallo allemaal!

Gister ging de wekker al om 4.45 uur en om 6 uur zat ik samen met Ronald en zijn vader in de auto richting Schiphol. Ik was ontzettend nerveus en toen het tijd was genomen om afscheid te nemen kon ik niet meer stoppen met huilen. Maar het vliegtuig naar Edinburgh moest gehaald worden dus na een heleboel knuffels en kusjes heb ik afscheid genomen van Ronald en zijn vader en ben ik door de douane gegaan. Het was nog geen 1,5 uur vliegen en ik was rond 11 uur op het vliegveld in Edinburgh. Daar was het wachten op nog een paar internationale studenten (Evie uit Amerika en Nicolas uit Frankrijk) waarna wij naar onze accomodatie werden gebracht. M'n huisgenoot Keith wachtte mij de hele dag al netjes op en hij dacht eerst nog dat het een grap was en dat ik niet zou komen omdat mijn engels zo goed was ... (hmmmm). Maar ik ben er en mijn kamertje is prima. De rest van het appartement deel ik met Keith en vandaag ga ik een beetje de omgeving verkennen.

De universiteit is hier in de buurt, ongeveer 20 minuten lopen maar ik kan ook de bus pakken.

Het is nu nog heerlijk weer, zo'n 20 graden en zon dus prima te doen!

Ben vanochtend al ongeveer 2 uur op pad geweest om een omvormer te kopen voor mijn stroomkabels want de mijne past niet, maar ik heb er eindelijk eentje gevonden dus ik ben weer helemaal bereikbaar :)

Vandaag zet ik nog even wat foto's online van het huisje en de omgeving hier :)

xxx

  • 04 September 2010 - 12:04

    Janien:

    Goed te horen dat je kamertje en alles goed bevalt! Geniet nog een weekendje voordat je maandag ook fijn naar school moet, haha! ;-)

  • 04 September 2010 - 12:49

    Ilonka:

    Leuk Leuk Leuk,,,!! Vooral de woonkamer vind ik erguhhhh leuk..!!! Nou meis geniet er lekker van en wel blijven up daten he zo kan ik een beetje mee genieten..
    Liefs Ilonka

  • 04 September 2010 - 20:18

    Ronald:

    Wat een klein bedje ;)

    (L)(K)

  • 05 September 2010 - 12:06

    Moniek:

    Fleur!

    Gek dat je er al bent joh! Leuk kamertje ook!
    Heeeeel veel succes daar.

    Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Edinburgh: het avontuur!

Recente Reisverslagen:

16 December 2010

Bye bye beautiful Edinbra!

21 November 2010

De gezellige donkere dagen voor kerst...

10 November 2010

Fun, afscheid en more fun!

26 Oktober 2010

First date !!

13 Oktober 2010

Druk druk druk
Fleur

Actief sinds 04 Aug. 2010
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 17405

Voorgaande reizen:

03 September 2010 - 17 December 2010

Edinburgh: het avontuur!

Landen bezocht: